müşteri şikayet'i deyip geçmemek lazım ... müşterinin de biilinçli olmasının önemi ... bakın gerçek örneklerden seçmeler ...
Diyarbakır'da buzdolabının içini aydınlatan ısıgı yetersiz bulan bir vatandas, içine birkaç mum yerlestirerek kendince sorunu çözmüs. Ancak mum buzdolabının tavan kısmını yakınca, üründen sikayetçi olmayı ihmal etmemis ...
Elazıg'ın Maden ilçesinde magarada oturan bir vatandas, asırı sıcaklardan bunalarak klima almıs. Mağarada elektrik bulunmaması nedeniyle dısardan kaçak elektrik çekmis. Yetersiz olan elektrik klimanın performansını bozunca tüketici, klimanın randımanı düsük diye sikayette bulunmus ...
Bulaşık makinesi her işe yarar. Servis elemanları Türkiye'nin dört bir yanından gelen "Bulaşık makinem tabakları, bardakları çiziyor yada şu boşaltmıyor" şikayetlerini incelemek için gittikleri evlerde müşterilerin ıspanak,lahana gibi yıkanması zor sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını, hatta salça yapmak için domatesleri bulaşık makinesinde yumuşatanlar olduğunu görünce şoke olmuşlar. Sebzelerdeki kumun, şu çıkış borularını tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği, bunun da arızaya yol açtığı ortaya çıkmış ...
Diyarbakır`da fritöz alan bir müşteri, ürünün ilk kullanımda eridiğini görünce Arçelik bayiinin yolunu tutmuş. Büyük bir hırs ile içeri giren müşteri, elindeki erimiş fritözü göstererek kendisine arızalı mal satıldığını söylemis. Fritözü gören satış görevlisi nasıl kullandığını sorunca adam anlatmış; "Ocağı yaktım, fritözü üzerine koydum. İçine yağ koydum. Ama yanmaya, erimeye başladı." Satış görevlileri müşteriyi kusur kendisinde olduğu için ürünü değiştiremeyeceklerine ikna etmekte oldukça zorlanmış ...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder